niedziela, 20 grudnia 2015

Zanim je wyślę

W końcu udało mi się znaleźć chwilę, by zrobić kilka zdjęć kartkom świątecznym, które w tym roku wykonałam - oczywiście zawsze przygotowuję się wcześniej, zaopatruję się w świąteczna papiery, dodatki, chcę zrobić więcej, wysłać wszystkim - niestety, z powodów osobistych, które wypełniły mój czas na maksa, w tym roku poległam. Nie zrobiłam ile chciałam, tego co chciałam, wysyłam w ostatniej chwili, ale materiały na pewno się nie zmarnują - wykorzystam je, mam nadzieję, jeszcze tej zimy :) by przygotować kilka kartek na przyszły rok. Mam cały stos wycinanek, papierów, pomysłów, czekam jeszcze na dwa świąteczne wykrojniczki... na świeżo pójdzie łatwiej niż lecie i jesieni, kiedy robienie świątecznych kartek jest dla mnie abstrakcją ;)







tutaj nawet użyłam poinsencji, które wykonała Scrapelka :)






2 komentarze:

  1. śliczne! i jak miło, że aż dwie karteczki przygarnęły po jednej poisencji ;) <3 Rudolf wystający z zaspy śnieżnej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne, różnorodne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń