czwartek, 4 czerwca 2015

Album rodzinny

Jakiś czas temu miałam okazję przygotować album dla mojej koleżanki Ani, która miała świetne zdjęcia z rodzinnej sesji i na szczęście zgodziła się na ich publikację ;) Uwielbiam robić albumy wszelkiego rodzaju!
Zanim zabiorę się do przygotowania każdego albumu (dysponując już zdjęciami) potrzebuję nieco czasu. Wtedy przez parę dni obmyślam plan odnośnie formatu, kolorystyki, dodatków itp., to trochę dezorganizuje moje funkcjonowanie, bo o niczym innym nie myślę.... planowanie ogarnia mnie w pracy, na zakupach czy podczas spaceru z psem. Później szybkie zakupy przez internet, zazwyczaj w kilku sklepach ;) i zabieram się do pracy.
W tym wypadku, kiedy zobaczyłam papiery Echo Park z kolekcji We Are Family - wiedziałam, że nie chcę żadnych innych ;) na szczęście wtedy były dostępne Na Strychu. Dodałam napisy z Wycinanki, a reszta sama jakoś się ułożyła i powstał ten oto album. Co o nim myślicie?


















1 komentarz: