poniedziałek, 25 maja 2015

Wyzwania!

Nie po raz pierwszy biorę udział w wyzwaniu, ale po raz pierwszy przygotowałam pracę pod konkretne wyzwanie jakie znalazłam na blogu Scrapki.
Cudowna inspiracja od razu uruchomiła moją wyobraźnię, ale gdyby nie znalezione na niedzielnym spacerze piórko, pewnie bym się za nią nie zabrała. Oświecona wróciłam do domu i zabrałam się do pracy. Początkowo chciałam zrobić kartkę dla Mamy, ale w trakcie pracy zmieniłam koncepcję i powstała niewielka praca, która zapewne zostanie jedną z kart w moim art journalu, który kiedyś zamierzam sobie zorganizować. Dodam, że to moja pierwsza, full mediowa praca - w trakcie powstawania zjadłam mnóstwo nerwów i nic mi się nie podobało, ale ostateczny efekt sprawił, że z wrażenia nie mogłam zasnąć. Oczywiście nie spodziewam się tu oklasków, ale dla mnie to było nie lada wyzwanie :) z resztą sami ocenicie.




W pracy użyłam m.in. gesso, biały puder do embpssingu Stampendous, mgiełkę Lindy's Stamp Gang oraz perłowe mgiełki 13arts w kolorze turkusowym oraz jasnobrązowym i jeszcze kredową białą. Dodatkowo kartę wykończyłam stemplem, naklejką 7 Dots Studio oraz oderwanymi z chusty metalowymi elementami :)

Przy okazji załapałam się na drugie wyzwanie ;) tym razem I like challenges i praca z tekturką - u mnie jest, trzymajcie kciuki ;)


3 komentarze:

  1. Twoja praca mnie urzeka w swojej prostocie, jest w niej coś magicznego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) na razie jestem jeszcze trochę "ostrożna" i nie lubię przesadzać z ozdobami, żeby nie tłumić innych "przyciągaczy" wzroku

      Usuń
  2. praca w pięknej kolorystyce! i dziw bierze, że to pierwsza taka full mediowa :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń