poniedziałek, 25 maja 2015

Komunijne klimaty cz.1

W związku z tym, iż czas Komunii Świętych mamy już za sobą, chciałabym pokazać co w tym temacie zdziałałam. Może to niewiele, a jakość zdjęć nie jest najlepsza, ale kiedyś chciałabym się tym z Wami podzielić. W pierwszej kolejności komunia mojej siostrzenicy Emilki - dwie kartki w pudełku oraz album.

Pierwsza kartka z grafiką Janet / Digital Paper oraz pudełkiem na bazie Crafty Moly. Elementy pomalowałam, natomiast jeśli chodzi o pudełko - pokusiłam się na obklejenie go papierem - pierwszy i chyba ostatni raz ;)
 



A oto druga kartka dla Emilki - ze zdobycznym tłoczonym elementem i tym razem w pudełku  Latarnii Morskiej - w białym kolorze (chwilowo niedostępne, ale zainteresowanych odsyłam do innych sklepów, gdzie takowe widziałam). Pudełko zdecydowanie łatwiejsze do ozdobienia :)




Album dla Emilki zrobiłam na bardzo ładnej bazie albumowej Crafty Moly, gdzie również część elementów malowałam, strony oklejałam, dodatkowo ozdobiłam tekturkami i cytatami ze Scapińca.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz